صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ؛ اردن – ویتنام

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا ؛ اردن – ویتنام

ad banner

با آغاز مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی، پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا وارد مرحله‌ی جدیدی خواهد شد. در اولین بازی مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی آسیا، ساعت ۱۴:۳۰ یکشنبه ۳۰ دی ماه، تیم ملی اردن در مقابل تیم ملی ویتنام قرار خواهد گرفت. علاقمندان فوتبال هنوز از شوک کیفیت بالای تیم ملی اردن بیرون نیامده‌اند. این تیم بدون دریافت گل در سه بازی مرحله‌ی گروهی، به‌لحاظ دفاعی هم‌سطح تیم‌های نامداری مانند ایران و کره‌ی جنوبی عمل کرده است. در سوی دیگر هم تیم با کیفیت دیگری ایستاده است که همگان به قدرت و انسجام آن اذعان دارند. تیم ملی ویتنام به‌عنوان یکی از تیم‌های سوم خوبِ گروه‌های شش‌گانه و به لطف کارت زرد کمتر نسبت ‌به لبنان به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی صعود کرده و قطعاً برای ادامه‌ی رویاپردازی مقابل اردن قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

تیم ملی اردن؛ پیشرفت قدم‌به‌قدم

فوتبال اردن بسیار اصولی و ریشه‌ای تغییر کرده است. سرمایه‌گذاری در فوتبال پایه باعث شده است رشد این تیم از سال ۲۰۱۵ تا به امروز استمرار داشته باشد. اردن در دور دوم انتخابیِ جام‌جهانی ۲۰۱۸، تیم ملی عراق را ۰-۳ و تیم ملی استرالیا را ۰-۲ شکست داد و پس از صعود به جام ملت‌های آسیا توانست در بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های اروپایی پیشرفت خود را نشان دهد. آن‌ها در ابتدا آلبانی را ۰-۰ متوقف کردند و پس از آن ۱-۲ بازی را به کرواسی واگذار کردند و قبرس را نیز ۰-۳ شکست دادند. تیم ملی اردن، جام ملت‌های آسیا در گروه B را با شکست دادن ۰-۱ استرالیا آغاز کرد و پس از برد ۰-۲ سوریه، اولین تیم صعود‌کرده به مرحله‌ی حذفی این رقابت‌ها نام گرفت. ویتال بروکلمانس، سرمربی اردن که در تیم ملی بلژیک، سابقه‌ی دستیاری مارک ویلموتس را دارد مدعی است تیمی ساخته که می‌تواند با هریک از بزرگان آسیا هماوردی کند. ویتال بروکلمانس حمزه الدردور، مهاجم گلزن اردنی را به این بازی‌ها نیاورده و درعوض با موسی الطماری، عامر شافی و بنی یاسین خط آتش خطرناکی ایجاد کرده است. اردن با ۷ امتیاز در گروه خود اول شد.

تیم ملی ویتنام؛ ماجراجویی ادامه دارد

درخشش ویتنام در بازی‌های این دوره‌ی جام ملت‌های آسیا به‌احتمال زیاد تا سال‌ها تکرار نخواهد شد، زیرا این تیم به‌خلاف اردن به‌طور پایه‌ای رشد نکرده است و این مطلب را می‌توان از نتایج نسبتاً ضعیف و پرنوسان این تیم متوجه شد. ویتنام در مرحله‌ی انتخابیِ جام ملت‌ها خوب ظاهر شد و با ۲ برد و ۴ تساوی توانست مجوز ورود به این مسابقات را دریافت کند. شاگردان پارک هانگ سئو، در مرحله‌ی گروهی در ابتدا بازی ۰-۲ برده را ۲-۳ به عراق واگذار کردند و در بازی با ایران نیز ۰-۲ شکست خوردند ولی با پیروزی بر یمن، به‌عنوان تیم سوم گروه D به مرحله‌ی بعدی صعود کردند. ویتنام گرچه روی کاغذ نسبت به اردن تیم ضعیف‌تری است ولی با توجه به انجام دو بازی با اردن در مرحله‌ی انتخابی جام ملت‌ها، نسبت به این تیم از شناخت خوبی برخوردار است و از این رو، از پیش بازنده دانستن چشم‌بادامی‌ها اشتباه است.

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا

پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا

با آغاز مرحله‌ی حذفی، پیش‌بینی جام ملت‌های آسیا نیز باید با دقت بالاتری انجام گیرد. تیم ملی اردن، قطعاً از شانس بالاتری برای پیروزی برخوردار است ولی نباید از شایستگی‌های ویتنام غافل شد. همچنین نباید فراموش کرد که اردنی‌ها نسبت به حریف خود یک روز استراحت بیشتر داشته‌اند و مهم‌تر آن‌که در بازی آخر مرحله‌ی گروهی فشار چندانی به‌خود نیاوردند در حالی‌که ویتنامی‌ها برای صعود نیازمند استفاده از تمام قوا بودند.

پیش‌بینی مسابقات جام ملت های آسیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *