صفحه اصلی / عمومی / جام حذفی اسپانیا : پیش بازی اتلتیک بیلبائو و سویا

جام حذفی اسپانیا : پیش بازی اتلتیک بیلبائو و سویا

ad banner

یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا : پیش بازی اتلتیک بیلبائو و سویا

شب پنجشنبه ۲۰ دی در چارچوب جام حذفی اسپانیا (Copa Del Rey) از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها، دو تیم اتلتیک بیلبائو و سویا با یکدیگر رودررو خواهند شد. به گزارش وب­سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا این دیدار از ساعت ۲۲ با قضاوت کارلوس دل­سرو گرانده در ورزشگاه سن مامس شهر بیلبائو برگزار می‌شود. سویا که در لیگ در جایگاه سوم قرار دارد و جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود قصد دارد در این رقابت‌ها هم در قامت یک مدعی ظاهر شود به همین دلیل بازیکنان تیم فوتبال سویا مانند دیدارهای اخیرشان فوتبالی با برنامه را ارائه خواهند داد. انگیزه و هدف بازیکنان در یک مسابقه، نکته‌ای است که برای پیش بینی بازی های فوتبال حائز اهمیت است.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

برنامه مسابقات کوپا دل ری به‌گونه‌ای است که تیم‌های حاضر در لالیگا از دور یک شانزدهم نهایی (دور چهارم ) رقابت‌های جام حذفی وارد جدول این مسابقات می‌شوند. بیلبائو به‌عنوان میزبان این مسابقه در مرحله قبل این بازی‌ها در هر دو دیدار رفت‌وبرگشت برابر اوئسکا با نتیجه مشابه ۴ بر صفر به پیروزی رسید تا درمجموع، هشت بر صفر و مقتدرانه به جمع شانزده تیم برتر برسد. بازیکنان تیم فوتبال سویا نیز در مرحله قبل ابتدا در زمین تیم دسته سومی ویانوونسه صفر – صفر متوقف شدند سپس در زمین خودی با تک‌گل آندره سیلوا به‌سختی از سد رقیب ناشناخته خود گذشتند و به مرحله بعدی صعود کردند.

بیلبائو دومین تیم پرافتخار جام حذفی اسپانیا

نکته‌ای که برای پیش بینی بازی های فوتبال جام حذفی کشور اسپانیا و در مورد شاگردان گایزکا گاریتانو در تیم بیلبائو باید در نظر گرفته شود این است که شیرها با ۲۳ عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی بعد از بارسلونا با ۲۸ قهرمانی، در جایگاه دومین تیم پرافتخار این بازی‌ها ایستاده‌اند. برای همین نباید رتبه نازل هفدهم آن‌ها در جدول لالیگا باعث شود که این تیم در جام حذفی دست‌کم گرفته شود. همچنین بازیکنان تیم فوتبال سویا هم می‌دانند که با پنج عنوان قهرمانی در این بازی‌ها ازنظر افتخار با میزبانشان قابل‌مقایسه نیستند اما در این فصل مصمم هستند که در لالیگا و کوپا دل ری نتایج درخشانی بگیرند.

جام حذفی اسپانیا

سویا در ۷ دیدار اخیرش در رقابت‌های مختلف شکستی نداشته است و بهترین نتیجه‌اش هم برد سه بر صفر مقابل کراسنودار روسیه در لیگ اروپا بوده است (این مسابقه)؛ اما در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که در لیگ به دو تساوی متوالی رسیده است. تساوی یک – یک برابر لگانس در خانه حریف و تساوی با همین نتیجه در زمین خودی برابر اتلتیکو مادرید (این دیدار). بیلبائو نیز در دو دیدار اخیرش ابتدا در خانه خودی مقابل رئال وایادولید با نتیجه یک – یک متوقف شد سپس سلتاویگو را در خانه‌اش دو بر یک مغلوب کرد. آریتز آدوریز با ۴ گل زده در دو بازی گذشته، مهره خطرناک شیرها در این دیدار است. این آمار و ارقام می‌تواند راهنمای خوبی برای علاقه­مندان به پیش بینی بازی های فوتبال باشد.

نکته جالب در مورد این دو تیم این است که در هفت روز آینده در جام حذفی اسپانیا و لیگ سه بار به مصاف هم خواهند رفت.

جام حذفی اسپانیا

پیش‌بینی مسابقات کوپا دل‌ری در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *