صفحه اصلی / عمومی / از نگاه اسکای اسپورت در آستانه دربی ایتالیا ؛ قرار گرفتن نام سرخابی ها در بین مهم ترین دربی های جهان

از نگاه اسکای اسپورت در آستانه دربی ایتالیا ؛ قرار گرفتن نام سرخابی ها در بین مهم ترین دربی های جهان

ad banner

سایت اسکای اسپورت ایتالیا در آستانه بازی مهم تیم های فوتبال اینتر و یوونتوس که به دربی ایتالیا شهرت دارد و در هفته هفتم سری آ ایتالیا روز یک شنبه برگزار می شود، خبری را به همین واسطه از دربی های دنیا منتشر کرد و نکته جالب توجه این خبر نام تیم های استقلال و پرسپولیس است که از تقابل این دو تیم با هم به عنوان یکی از مهم ترین دربی های جهان یاد شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

چه کسی برنده دربی ایتالیا خواهد بود، اینتر یا یوونتوس ؟!

حساس ترین دیدار هفته هفتم سری آ ایتالیا یکشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو برگزار می‌ شود. اینتر صدرنشین میزبان یوونتوس، تیم دوم جدول است. شاگردان آنتونیو کونته در حالی به مصاف مدافع عنوان قهرمانی می‌ روند که همه بازی های اشان را با پیروزی پشت سر گذاشتند و برای حفظ صدر نشینی تنها به یک امتیاز نیاز دارند. در مقابل یوونتوس برای شکست میزبان اش به میدان می رود زیرا از این عقب است و سعی دارد بتواند جایگاه نخست را که سال ها در اختیار این تیم بود را باز پس گیرد.

سایت اسکای اسپورت ایتالیا از این بازی به عنوان دربی نام برد و نوشت:

دیدار دو  تیم دوئل شهر آورد هایی هم چون میلان، رم، تورین، جنوا یا ورونا نیست بلکه قرار است اینتر (میلان) و یوونتوس (تورین) به مصاف هم بروند. به همین خاطر این بازی کلاسیک بین نراتزوری ها و بیانکونری ها برگزار می شود. تقابل دو تیم اغلب تعیین کننده است. اینتر و یوونتوس بیش از ۲۰۰ بار با هم روبرو شده‌اند اما آنتونیو کونته و مائوریسیو ساری برای نخستین بار با این تیم ها برابر هم قرار می گیرند.

دربی ایتالیا
در این گزارش به داربی های مهم دیگر جهان اشاره شده است که شهرآورد تهران هم در آن دیده می شود. اسکای اسپورت درباره دربی تهران نوشت: استقلال برابر پرسپولیس، یا آبی برابر قرمز، دو تیم بزرگ پایتخت ایران و پر افتخارترین باشگاه های این کشور قرار می گیرند. این بازی مهمترین دربی آسیا محسوب می شود و یکی از هیجان انگیزترین ها در جهان فوتبال است. این دیدار به حدی پر تنش است که سال ها برای جلوگیری از درگیری از داور خارجی استفاده می شد.
در این سایت از بازی های مهمی هم چون ال کلاسیکو (رئال مادرید و بارسلونا)، نورث- وست داربی (لیورپول و منچستریونایتد)، سوپرکلاسیکو (ریورپلاته و بوکاجونیورز)، لو کلاسیک (لیون و مارسی)، در کلاسیکر(شالکه و دورتموند)، اولد فیرم (رنجرز و سلتیک)، کیتالارارسی (فنرباغچه و گالاتاسرای)، فلا فلو (فلومیننزه و واسکودوگاما)، کلاسیکو دل فوتبال اروگوئه (ناسیونال و پنیارول)، ال سوپر کلاسیکو (آمه ریکا و چیواس)، دل کلاسیکر(آژاکس و آیندهوون)، ویچیتی داربی (ستاره سرخ و پارتیزان)، داربی کرواسی (دینامو زاگرب و هایدوک)، دلی اترنی نیمیسی (المپیاکوس و پاناتینایکوس)، داربی قاهره ( الاهلی و زمالک)، اُ کلاسیکو (بنفیکا و پورتو) و کلاسیچنه (دیناموکیف و شاختار دونتسک) نام برده شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *