صفحه اصلی / عمومی / مایکل اوون: این ضعیف‌ترین تیم منچستریونایتد در چند دهه اخیر است

مایکل اوون: این ضعیف‌ترین تیم منچستریونایتد در چند دهه اخیر است

ad banner

مایکل اوون ، مهاجم بازنشسته فوتبال انگلستان معتقد است که کیفیت بازیکنان که اوله گونار سولسشر، مربی تیم فوتبال منچستریونایتد در اختیار دارد، در حد یکی از ضعیف‌ترین ترکیب بازیکنان که ورزشگاه اولدترافورد از دوران قدیم تا به امروز به خود دیده است.

صحبت های مایکل اوون در خصوص منچستر یونایتد

مایکل اوون ، مهاجم اسبق تیم ملی انگلستان، به ترکیب فعلی شیاطین سرخ، لقب بدترین تیم منچستریونایتد در دهه‌های اخیر را داده است. اوله گونار سولسشر در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ شاهد جدایی نام‌های بزرگی همچون روملو لوکاکو، الکسیس سانچز و آندر هررا بوده است. این در حالی است که سولسشر برای فصل جاری در تمامی رقابت‌هایی که قرمزهای منچستر در آن حضور خواهد داشت، سرمایه‌گذاری سنگینی بر روی استعدادهای جوان و کم سن‌وسال بریتانیایی انجام داده است. اما حالا در حالی که تقریبا دو ماه از شروع تقویم فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ مسابقات فوتبال می‌گذرد، شیاطین سرخ عملکرد چندان خوبی از خود نشان نداده‌اند.

آنها اکنون در رده دهم لیگ برتر انگلیس قرار دارند و در چند بازی‌های برابر حریفان مختلف به دردسر افتاده‌اند. فاصله منچستریونایتد با رقیب سنتی خود یعنی لیورپول که صدرنشین مطلق این روزهای لیگ برتر است، حالا به دوازده امتیاز افزایش پیدا کرده است. مایکل اوون معتقد است که ترکیب فعلی منچستریونایتد یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود که تاحدودی به تلاش‌های سولسشر برای بازسازی ترکیب تیم مربوط می‌شود. مایکل اوون ، مهاجم سابق رئال مادرید که حالا برای شبکه BT Sport کارشناسی می‌کند در صحبت‌های خود اینطور گفت:

بله، به اعتقاد من منچستریونایتد حالا یکی تیم میانه جدولی محسوب می‌شود. من شخصا فکر نمی‌کنم آنها در این فصل در بین تاپ سیکس قرار بگیرند. به نظرم نیمه بالایی جدول محتمل‌تر است. اما موضوع این است که این گفتگویی که ما در حال حاضر داریم نگران‌کننده است، مگر نه؟ این باید ضعیف‌ترین تیم منچستریونایتد در دهه‌های اخیر باشد، غیر از این است؟ حتی قبل‌تر از آنکه الکس فرگوسن سکان هدایت باشگاه را در دست بگیرد. در چند سال اخیر وضعیت به همین صورت بوده است. برای پنچ، شش، هفت یا حتی هشت سال اخیر طرفداران یونایتد اینطور فکر می‌کردند که امکان ندارد وضعیت از چیزی که می‌بینند بدتر شود.

مایکل اوون

مایکل اوون ، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال انگلستان در ادامه می‌گوید:

چیزی که من می‌خواهم بگویم این است که از جهات بسیاری، اوله گونار سولسشر آگاهانه موجب تضعیف تیم خود شده است. او خود را از دست بازیکنانی چون روملو لوکاکو، متئو دارمیان، الکسیس سانچز و کریس اسمالینگ راحت کرد. او می‌داند که با آن بازیکنان می‌توانست این تیم را ارتقا دهد اما فکر کنم او به این عقیده رسیده است که برای برداشتن گام‌هایی رو به جلو، ابتدا باید چند قدم رو به عقب بردارید. او این کار را از عمد انجام داد و با خود فکر می‌کرد که: بسیار خب، ما باید خودمان را از دست آن بازیکنانی که شاید نسبت به بقیه داشته‌های‌مان بهتر باشند خلاص کنیم، آیا آن بازیکنان ما را به جایی که می‌خواهیم می‌رسانند؟ پاسخ نه است. در این حالت شما باید کارتان را از همان ابتدا آغاز کنید و من فکر می‌کنم این کاری است که اوله گونار سولسشر انجام داده است.

منچستر یونایتد در حال حاضر وضعیت چندان خوبی ندارد. اوله گونار سولسشر نروژی در حالی در میانه‌های فصل قبل جایگزین ژوزه مورینیو شده بود که تا پیش از آن سابقه مربیگری در تیمی بزرگ را در کارنامه نداشت. نکته جالب آنکه مورینیو در ۲۷ بازی آخر خود در منچستر، نتایجی مشابه ۲۷ بازی ابتدایی سولسشر در یونایتد کسب کرده بود. یونایتد شب گذشته در برابر آزد آلکمار هلند، در دیداری خارج از خانه از چهارچوب هفته دوم لیگ اروپا به تساوی ۰-۰ رسید. آنها روز یکشنبه نیز باید در یک بازی خارج از خانه لیگ برتر برابر نیوکاسل صف‌آرایی کنند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *